10 november 2008

Läcker regnbåge


Efter regn kommer solsken, som bekant :-).

4 kommentarer:

Ladspin sa...

Äsch! Du hann före med tre minuter! :) http://ladspin.blogspot.com/2008/11/rainbow.html

boj sa...

Jag upplevde samma vackra regnbåge på väg när jag hämtade "godis" till jul. Var regnbågen ett tecken på fina stunder som väntar i decembermörkret månne ??

Anonym sa...

Här i Huskvarna blåste en tromb av taket på ett hyreshus. Det var inte alls lika vackert.
Lasse T

Anonym sa...

Är det inte regnbåge extremt ofta nu för tiden?! Tycker jag ser dem var och varannan vecka.

Är det ett tecken på luftföroreningarna ökar? Tror mig hört någonstans att med fler partiklar i luften så blir det regnbåge. Fast å andra sidan inte. Bangkok skulle ha goda möjligheter till regnbåge, men där har jag aldrig sett någon.